maandag 11 maart 2013

Geluksmoment

Deze sketch is challenge #177 bij Dutch Card Lovers
Nu is het weer winters weer, maar ik blijf me stug vasthouden aan mijn voorjaarsgevoel.
Dus weer lekkere vrolijke kleurtjes!


Stukje behangpapier met distress sqeezed lemon bewerkt, wat bloemen gestempeld, vlinder uitgestanst en een van mijn nieuwe stempeltjes gebruikt die ik op de demodagen van Doe@Ding heb gekocht.

Wat was het er druk! En wat was er een hoop te zien! Hoop ideetjes opgedaan, tips gekregen, veel bekende facebook en bloggezichten gesproken. Superleuk dus.

10 opmerkingen:

marja zei

Wat een geweldig kaartje Judith!!
Leuk idee met het behangpapier.

Lieve groetjes Marja.

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Wat een supermooi lentekaartje is dit,zo'n leuke kleurtjes..wow..liefs van Ans

Miranda Mols zei

Wat een apart kaartje. Bevalt me!

Margot zei

wat een geweldig stralend kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Jacqueline DH zei

Die is ook leuk zeg!

Gr.
Jacqueline

M@rjan zei

Een supermooie kaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.

Anja (scrappie) zei

Heelergmooi hoor,bedankt voor je deelname aan DCL.

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking van de schets Judith!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
Gefeliciteerd je hebt de challenge gewonnen bij DCL..superleuk..liefs van Ans

Judith Liefting zei

Dank je wel, Ans!