vrijdag 7 juni 2013

SU

Morgen is de grote dage, dan komt Yentle bij Nancy wonen, enige tijd geleden heb ik naar aanleiding van een tutorial van Stampin Utopia een umbrella kraambox gemaakt.
Vandaag zag ik dat ik in de prijzen ben gevallen, superleuk en bere trots.

Nu we in Stampin Up sferen verkeren ga ik gelijk door naar uitdaging #8 "schetsuitdaging" van SU-per challenges.
Bij het zien van de schets had ik gelijk het idee, was een dag eerder met Margaret wezen shoppen en die had deze boompjes en stans gekocht.
Een beetje panpastel en je hebt een plaatje!


5 opmerkingen:

Gonny van der Ruijt zei

Schattige boompjes zeg, geen wonder dat je die gelijk wilde gebruiken. Lek geheel geworden zo. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

Carine Kuin zei

Wat een leuke uitvoering van de schets!
Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge.
Groetjes Carine

Yvonne zei

Wat heb je dat leuk gedaan met de bomen. Gezellig dat je meedoet met de SU perchallenge. Groetjes, Yvonne

Erna Logtenberg zei

Wat een leuk idee met die boompjes!! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes, Erna

Miranda Mols zei

Bijzonder kaartje. leuk.