vrijdag 25 juli 2014

So this happened...

Onlangs is de buurpoes via een keizersnede bevallen van twee kittens.
Eva en ik waren al wezen kijken, zo lief zo klein.
Afgelopen woensdag moest de buurvrouw werken, daar een van de kleintjes werd bijgevoed bood ik gewillig aan dit te doen.
Zo uniek, zo mooi!
Woensdagmorgen al niet zo lekker gevoel, meisje roze voelde naar mijn idee te koud en was niet zo actief als 3 dgn daarvoor.
Helaas heeft de natuur anders bepaald en is meisje roze 's middags overleden.
Vond het zo zielig, voor meisje roze, voor mama, voor de buuf en zelfs voor mezelf.
Ik als hondenmens heb er 's nachts zelfs belabberd van geslapen, vond het zo'n cutie.

En hoe kan ik beter mijn gedachten verzetten als met freubelen.
Dus donderdagmorgen hobbyspul op tafel en aan de slag! Ik had een leuke schets bij Crazy voor Cas gezien en meisje roze verdiende een roze kaart!
Ik wilde er niet te zeer een rouwkaart van maken dus was de tekst uit Stampin' Up! What's Up? erg passend.
Het stukje look a like dsp is een strook bestempeld met diverse kleurtjes en een stempel uit de serie Work of Art, zo leuk! Even door de spiral border pons en voila!



Aan de binnenzijde een hartje uitgeponst en aan de andere zijde een klavertje vier geplakt voor wat extra geluk! Al zit dat wel goed, want het overgebleven katertje doet het erg goed en groeit alweer veel te hard!

Ik wil dit kaartje mee laten doen bij Crazy for Cas #49 Sketch

Voor nu ga ik nog even aan de strijk, dan is alle was weer weg voor het weekend... (voor zolang het duurt)
Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Marleen van der Most zei

Wauw, wat een schitterende kaart heb je gemaakt van de sketch bij Crazy for CAS.
Heb ook even op je blog gesnuffeld, wat veel moois!! Ben gelijk volger geworden.
Groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Marlieke zei

Ach. Wat een verhaal.
Mooi kaartje geworden.
Fijn dat je meedoet bij CFC.

Anita Meijer zei

Ach jeetje, ik zag de foto op FB van de katjes en nu lees ik dat er eentje is overleden, zo zielig, kan me voorstellen dat je daar erg mee bezig bent geweest Judith. Je kaartje daarvoor is prachtig gemaakt.
Liefs van Anita

Ans Gilbert zei

ooh triest, ik had ook de foto's op FB gezien, heeft ze het toch niet gered, moest wel even glimlachen om papa Bruce en wat Eva er van maakte..
Wat een lief kaartje heb je gemaakt, schattig dat uitgehapte hartje, liefs Ans

Cinderella zei

Geweldig mooi cas kaartje succes met de challenge
en wat erg als zo`n kitten het niet haalt heb dat zelf meegemaakt
met de konijntjes .
Een fijne knutselzaterdag
XXX Cinderella

Ellen zei

Prachtige uitwerking van de schets! Wat en sneu verhaal....Bedankt voor het meedoen met Crazy for CAS.