donderdag 8 januari 2015

case KERST #2

De eerste week kerst heb ik stiekum overgeslagen.
Maar we gaan weer ons best doen voor elke donderdag een kerstkaartje, want de voorraad ging schoon op.
Eva is deze week begonnen op schoon, ze gaat met tegenzin heen, huilen als ik weg ga.
Zo zielig!
Het gaat tot nog toe elke dag iets beter, maar toch zit je thuis met dat vreemde gevoel in je buik.
Inspiratie en helemaal kerstinspiratie was even heel ver te zoeken.
Tot ik me het filmpje van Miranda bedacht, de celeb binnen Utopia!
Ik appte haar al toen ik met het kaartje bezig was, want tja een celeb casen doe je niet altijd.
Ik heb er in elk geval de grootste wurrukshop-lol om gehad.

En het kaartje... Die is best geslaagd!



Ik heb hiervoor het prachtige kraft design series paper Under the Tree gebruikt, prachtig papier en buiten kerst om ook prima te gebruiken! Voor de liefhebbers hij is nog beschikbaar in de share, 6 vel dubbelzijdig 6 x 6 " voor € 1,95 zolang de voorraad strekt!

4 opmerkingen:

Diny zei

Wauw....wat een leuke kerstkaart Judith!
Ik vind hem heel erg gaaf!

Groetjes Diny

Gaby Dierx zei

Heel leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Miranda Mols zei

hahaha, ik voel me vereerd. Mijn eerste groupie ;-P . Geweldig mooi kaartje!!

Ingrid zei

Prachtige kerstkaart.
Groetjes Ingrid