dinsdag 20 januari 2015

From the Heart


Zojuist heb ik deze foto gestuurd naar The Mocket ivm haar Valentijnsactie.
Maar een beetje meer vrede, liefde verspreiden op facebook kan vast geen kwaad, doe je ook mee?! Stuur je Valentijnsproject (kaart, layout, doos etc.) in een mail of pbtje en hij komt hier op de pa gina te staan. Daar zal ik ook nog twee leuke prijzen aankoppelen, 1 voor de meeste likes en 1 zal ik zelf kiezen! Doe je ook mee?! Meedoen kan tot en met 14 februari


Hoe CAS kan een kaartje zijn, de embossingfolder is geweldig mooi en komt op deze manier goed tot zijn recht. Op mijn vorige kaart heb ik het stukje cardstock andersom gebruikt, wat een hele andere indruk geeft. Maar beide erg mooi, heb jij hem al?

Van de week stond er ook een klant op bezoek, na langdurige griep kwam ze eindelijk haar bestelling afhalen. Met een bedankje namens haar dochter! Stampin' Up! demo zijn is soms heel bijzonder!





Geen opmerkingen: