donderdag 1 januari 2015

Hooray It's Your Day Project Kit part 1

Gelukkig nieuwjaar!
Een jaar vol gezondheid, inspiratie en hopelijk heel veel creativiteit.

De kitjes van Stampin' Up! ik heb er gewoon een zwak voor... Weet je dat als je instapt, je er  1 mag uitzoeken bovenop het oorspronkelijk startpakket?! Te gek toch!

Dit is hem dan de Hooray It's Your Day Project Kit, ik was op slag verliefd op het zon mask vel, dus die moest ik gewoon bestellen.
Ik heb ervoor gekozen om de bijbehorende stempelset niet te bestellen, maar hem aan te kleden met de sets die ik al heb.
Enveloppen, 4 soorten cardstock, die cut tags, banners en houten vormen,
washitape, bakers twine, paperclips, spritzmasks en 2 spritsers.

Dit kaartje was volledig blanco, de voorzijde is bewerkt met iets wat de inkt niet aantrekt, waardoor je met de spongedaubers een heel mooi effect creëert.
Ik heb hem simpel in 1 tint gehouden, want de print op zich is al vrij druk.
De tag heb ik opgeleukt met de bijkomende accesoires uit de kit en stempels uit Stampin' Up! K.J.E.G.



Aan de binnenzijde van de kaart zit een giftcard holder, ook hiervoor even snel een giftcard voor gemaakt. Leuk hè?!


Morgen een nieuwe challenge, maar overmorgen zal ik jullie part 2 showen van deze veelzijdige kit!

1 opmerking:

Ingrid zei

Hele leuke kaart.
Voor jouw een goed en creatief 2015 toegewenst.
Groetjes Ingrid