zaterdag 3 januari 2015

Hooray It's Your Day Project Kit part 2

Gister de giftcard holder kaart uit de leuke Hooray It's Your Day Project Kit,
vandaag iets heel anders!


Het maskvel waarvoor ik viel, vond hem zo gaaf, ik heb heb echter niet gespritzt (leuk woord) maar gesponge daubert.
Vanuit het hart naar buiten toe iets donkerderaangezet Daffodil Delight wat een mooi effect geeft.
Verder heb ik de extraatjes uit de kit gebruikt om de kaart af te maken/aan te kleden.
Het sentiment komt ook vandaag weer uit de nieuwe set K.J.E.G.

Wellicht is het een leuk idee om een setje van deze kit te gaan verloten...?! Lijkt jullie dat wat?
Tot morgen voor alweer part 3! 

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Zonnig...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia Rogier zei

Hoi,

Mooi gedaan.

Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar

Creatieve Grtjs
Claudia

Jane zei

Het maskvel is inderdaad super leuk. Mooie kaart en ik ben benieuwd naar deel 3.

Groetjes Jane