donderdag 22 januari 2015

Kerst #4

Het is alweer donderdag, kerstkaartendag!
Ik heb gisteravond pinterest erbij gepakt voor kerstinspiratie, inspiratie genoeg, maar kerst...
Het kerstpotje is in mijn geval tijdelijk op denk.


Ik heb Lost Lagoon cardstock gebruikt in combinatie met het All is Calm DSP, het hekje heb ik gemaakt met behulp van de prachtige Hardwood stempel. Met Wonderous Wreath stempelde ik de prachtige krans. De besjes heb ik na ze gestempeld te hebben voorzien met een druppeltje Crystal Effects, in tegenstelling tot Goosebumps zijn deze veel preciezer en doceerbaarder aan te brengen. Al ben ik iets te Hollands geweest dit keer, besjes mogen wat mij betreft de volgende keer iets voller.



Nu mis ik eigenlijk nog een strik, misschien maak ik die er zo wel even op. Tot de volgende kerstkaart!

3 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk ideetje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia Rogier zei

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Diny zei

Wauw....wat is dit en leuke kaart Judith....prachtig!

Groetjes Diny