donderdag 29 januari 2015

Kerst #4

Terwijl het buiten pingpong ballen hagelt, zit ik heerlijk aan de eettafel.
Potje thee, inktpad, bakje water en een simpele kwast, tijd om een boom te kleuren.


Ik heb deze prachtige boom bij Margaret afgedrukt, zij had hem in het clearance rack gespot en besteld... Dus toen ik daar was riep hij gewoon, druk mij af, druk mij af!
Nu zat dat afdrukje denk alweer een week of twee in mijn map, hoogste tijd om hem af te maken.


Mijn basiskaart komt uit Stampin' Up!'s Hooray It's Your Day Project kit, die ik heb bestempeld met de sneeuw stempel uit de stempelset Perpetual Birthday Calendar.
De boom is verhoogd opgeplakt op een stuk Pear Pizzaz cardstock wat ik vooraf heb embost met Perfect Polkadot.
Zelfs de rhinestones heb ik met een blendabilitie (alcoholmarker) voorzien van Pear Pizzaz kleur.
Weer een kaartje voor de verzameling! Op naar de volgende

3 opmerkingen:

Ingrid zei

Leuke kaart!

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Judith....heel erg mooi!

Groetjes Diny

Margot zei

Superleuk boompje en kaartje!