donderdag 8 januari 2015

Love #78

Ik zag van de week de Liftchallenge #78 voorbij komen, dacht eerst nog pfff das een lastige!



Maar op een regenachtige dag als vandaag begon er wat te broeien...
Dus de Liftchallenge erbij, freubelspullen op en naast de tafel en gaan met die inspiratie!



Net als de lift zelf heb ik met drie lagen cardstock gewerkt, Calypso Coral, Whisper Whit en vellum.
Een stukje Calypso Coral door de spiralborder punch gehaald om hem vervolgens te embossen met de nieuwe harten embosfolder, komen we gelijk alvast in Valentijnsstemming.
Ik miste op het einde nog wat bling, dus heb ik er wat vanilla spritzer overheen gesproeid, deze geeft je kaart een subtiele bling. Om te voorkomen dat mijn tafel onder kwam te zitten heb ik momenteel een blinkende stoel. Dus daar moet zometeen nog even een doekje overheen.


De shares zijn tevens ook weer uitbereid, Calypso Coral cardstock en Bermuda Bay cardstock kan je nu ook per vel kopen.
En ook de superleuke Bermuda Bay Sequinstrim is per meter te koop!


Ik ga de stoel schoonmaken en daarna snel aan het volgende project! Fijne avond!

6 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk kaartje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nelly zei

supermooie lift.
Leuk met hartjes.

Groetjes Nelly

Cinderella zei

Geweldig leuk gelift
Een fijne vrijdag
Cinderella
Xx

Marjan Küppers zei

Vind het een heel knappe en mooie lift! Fijn dat je je liet uitdagen en erg leuk dat je met ons meelift, dank je wel!

Jacqueline DH zei

Deze is superleuk!

groetjes
Jacqueline

Cornelie zei

Super leuk met de hartjes als thema. Erg leuk dat je het toch geprobeerd hebt, en zo zie je maar, een erg leuke lift geworden, dank je wel!