vrijdag 2 januari 2015

NIEUW challenge #17 DCZ

Vandaag de uitgelezen kans voor creativiteit, na alle oliebollen en klinkende glazen is het tijd voor een nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra en die is heel toepasselijk "NIEUW"!

Met de aankomst van de nieuwe Stampin' Up! seasonal en de Sale a Bration bezorgde mij heel veel nieuwe speeltjes maar ook verschrikkelijk veel inspiratie!
Een vriend van ons gaat binnenkort verhuizen, een mannelijk verhuiskaartje stond dus erg hoog op mijn 'to do-list'.



Mijn basis is een Crumb Cake notecard, ik heb Early Expresso cardstock geembost met de ZigZag embossingfolder. Verder heb ik met een extraatje uit een van de nieuwste stansen uit de binnenzijde van de kaart een rijtje hartjes gestanst, Erwin heeft immers samen met zijn meissie een huis gekocht.
Dus naast stoer, is een beetje liefde ook op zijn plaats.
Ik heb vervolgens de hartjes gerecycled op de voorzijde om een pad van liefde aan te leggen naar hun nieuwe huisje. Op het sentiment na, komen alle gebruikte stempels uit de spik splinternieuwe Sale a Bration set "You Brighten My Day". En die is leuk!!!

Doen jullie mee bij challenge #17 bij De Creatieve Zebra? Hopelijk inspireert mijn "nieuw" jullie tot hele mooie bijdrages ik kom ze graag bekijken!

5 opmerkingen:

Ingrid zei

Wat een leuk kaartje, echt stoer voor een man met liefelijke touch.
Groetjes Ingrid

ann van dijk zei

leuk kaartje
xxx Anneke

Diny zei

Schitterend kaartje Judith!
De beste wensen nog voor 2015....dat het een mooi en creatief jaar mag worden!
Ik heb net meegedaan met een kaartje....nieuwe baby's!



Groetjes Diny

Ingrid Reyners zei

Wat een leuke kaart is het geworden Juud, ik heb de home stempel ook, jij hebt er stoere details aan toe gevoegd, en omdat het om de liefde ook gaat kunnen de hartjes natuurlijk niet ontbreken. Super! Groetjes Ingrid

Margot zei

Superleuk dat paadje van hartjes!