zondag 11 januari 2015

Painted Petals

Painted Petals... Hij staat in de nieuwe Spring/Summer Seasonal van Stampin' Up!
Een musthave voor, wat mij betreft, een heerlijk lente gevoel!
De set ontbreekt nog in mijn verzameling, maar mijn vriendinnetje heeft hem wel. Dus gisteravond heerlijk gekletst, gestempeld, gepuzzeld en gefreubeld. Beregezellig en ik was nog productief ook!
Met de lente in mijn hoofd heb ik gekozen voor mijn favoriete kleur geel, Daffodil Delight.
Ik wil dit kaartje dan ook mee laten doen aan challenge 40 - januari 2015 bij AnMaCreatief "favoriete kleurencombinatie"



Gave set toch?! Ik vind het sentiment ook erg mooi, ik heb iets met die speelse letters, geweldig!
Maar zoals gezegd... Ik had een productief avondje en dat met een enkele stempelset!
Dus hier volgt de rest...





Woensdagavond heb ik weer een stempeldate met Margaret, heb mijn Stamp-A-Magic nog in mijn tas laten zitten, want met deze set ben ik voorlopig nog niet uitgespeeld!

Hoogste tijd om me naar te keuken te begeven, eetsmakelijk zometeen en tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
je hebt echt prachtige kaarten en labels gemaakt, met deze mooie set..ik ben niet zo van 't gele ..maar ben helemaal weg van de rose..
liefs Ans

Adriana zei

Wat een prachtige set heb je gemaakt! Erg leuk om je creatieve productie zo bij elkaar te zien.
Dank-je-wel voor het meedoen met de JANUARIchallenge bij AnMaCreatief!
Groetjes Adriana