vrijdag 16 januari 2015

Reminder "NIEUW"

De challenge "nieuw" bij de Creatieve Zebra is alweer twee weken onderweg, hoogste tijd voor een reminder.
De vorige keer heb ik het verhuiskaartje van mijn to do - list af kunnen schrijven.
Dit keer strepen we een zwangerschaps kaartje af, Angela, de moeder van een vriendje van Eva is inmiddels alweer bijna op de helft van haar zwangerschap.
Maar wat in een goed vat zit... Soms heb je gewoon tijdgebrek...


Omdat het geslacht nog niet bekend is, ik vermoed een meisje, maar toch... Voor de veiligheid voor geel gegaan. Ik heb de nieuwe hartjes embossingfolder gebruikt, die zich naast liefde ook prima voor nieuw leven! Het hartje uit het mini punch pack past er ook precies overheen, zo heb ik het kaartje ook nog een kleine roze/blauwe touch kunnen geven.
En tja, zo gebruik je dat eendje nooit en zo gebruik je hem 2 x achter elkaar, hij blijft super cute! Het woord zwanger heb ik uitgestanst met de Little Letters Thinlits Dies en verhoogd opgeplakt.


Doen jullie ook mee met de challenge "NIEUW" bij de Creatieve Zebra

5 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Leuk gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marit zei

superschattig geworden!

Ans Gilbert zei

Hoi Judith,
wat een prachtige babykaart heb je gemaakt, zó mooi alles gecombineerd!
fijn weekend,
liefs Ans
p.s. en beterschap voor Eva

Nicole zei

Wow, wat een prachtig kaartje is dit.
Heel erg mooi.

Groetjes,
Nicole

Claudia Rogier zei

Hoi Judith,

Das een kei toffe kaart. super.

grtjs
Claudia