woensdag 21 januari 2015

Weekly Celebrate

Op facebook zijn een hoop Golden Retriever liefhebbers te samen een actie begonnen om geld te werven voor een lieve collega fokker.
Myriame heeft de nodige tegenslagen gehad, maar zet zich in voor de stichting Golden Age.
Om ook mijn creatieve steentje bij te dragen heb ik de afgelopen periode een hoop kaartjes verkocht voor het goede doel.
Er rolde ook nog 3 hele speciale opdrachten uit, maar die zijn nog niet klaar.
Ik dacht dat Lotus Blossom mijn favoriet was, maar stiekum vind ik Big Day toch ook wel heel erg leuk!



  

Geweldig leuke set toch?! Heb jij hem al? Maandag 26 januari gaat er weer een verzamelbestelling uit, bestel jij mee? Er zijn ook weer hele leuke Weekly Deals voor SU-per prijzen.



2 opmerkingen:

Ingrid zei

Nou inderdaad, je heb er hele leuke kaartjes mee gemaakt!

Cinderella zei

Leuke kaartjes Judith