zaterdag 1 april 2017

Sara uhh Sandra

*eerst volgende verzamelbestelling 10 april 20.00 uur 's avonds ivm RETIRED lijst*

1 april, de dag vol grappen en grollen, heb jij nog een grap uitgehaald?! Ik ben heel burgelijk geweest, al heb ik heerlijk gelachen om alles wat er voorbij kwam.
Eva nam vanmorgen haar vader in de maling met een heerlijke verse kop koffie met ZOUT!!! #boefje

foto van Judith Liefting.

Maar ik zou jullie vandaag trakteren op de kaart die ik maakte voor onze Sara, onze achterbuurvrouw Sandra ziet vandaag Sara. En tja dat verdient een kaartje.
Zo dachten Lou en Kelly er ook over en hebben we met zijn drie├źn zitten knutselen aan ons kaartje voor de jarige job.
De grootste lol zat hem denk in de met confetti gevulde enveloppen, want tja dat blijft toch echt wel de finishing touch, dat je dagen nadat je je post hebt geopend nog confetti tegen komt in huis.
Is een extra feestelijk effect, vind je ook niet?


Het schudkaartje komt van mijn hand
Gebruikte producten
Papier; Basic Black, Silver Foil, Whisper White, Silver Glimmer
Stempels; Iconic Occasions (hostess set), Beauutiful You, Number of Years
Inkt; Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; Large NUmbers Framelit Dies, Star Confettie punch, Lucky Stars impression embossingfolder 
Embellisments; metallic sequin assortment

San, natuurlijk vanaf hier ook een topdag gewenst, zie je morgen ongetwijfeld weer.

Fijne avond verder!



Geen opmerkingen: