zaterdag 25 februari 2017

James deel 1

* eerstvolgende verzamelbestelling 27 februari *

Maanden geleden werd ik benaderd door de overbuurtjes of ik hun geboortekaartje wilde maken.
Zo gezegd, zo gedaan, de kaartjes zijn bijna klaar om verstuurd te worden... Maar afgelopen donderdag werd ons nieuwe overbuurjongetje geboren. En ook daar moest natuurlijk een felicitatie kaartje naartoe.
Ik begin alvast met het kaartje wat ik op verzoek van de buurvrouw voor de kleine James heb gemaakt, grijs, blauw, zilver.
Het is een Peek-a-Boo flapkaart geworden die ik onlangs bij Miranda zag.

*gezien het geweldige weer van afgelopen week, zijn de foto's van wat mindere kwaliteit





Gebruikte producten
Papier; Whisper White, Basic Gray, Smokey Slate, Pool Party, Silver Foil
Stempels; Hardwood, Something for a Baby, K.J.E.G.
Inkt; Smokey Slate, Archival Basic Gray, Archival Basic Black
Stansen, ponsen, embosfolders; Stitched Shapes Framelits Dies, Baby's First Framelit Dies, Alphabet (ret.)
Embellisments; -

Ik wil dit kaartje voor de kersverse ouders van James graag mee laten doen aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes met het thema "persoonlijk".

Fijne avond!

5 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi!

Miranda Mols zei

Ik vind hem prachtig! Stijlvol, mooie kleurcombi. Superleuk da je mee doet met mijn challenge.

Rosina zei

Prachtig dit geboortekaartje Judith...

groetjes Rosina

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een heerlijk persoonlijk kaartje, en wat een gaaf modelletje ook. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Hartelijke groet, Ingrid DT-lid

Monique zei

Heel mooi gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes Monique DT